Veelgestelde vragen
❓ Veelgestelde vragen
📦 Vragen over de levering
Wat is de levertijd?
We doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De gemiddelde levertijd is 2 tot 5 werkdagen. Mocht het onverhoopt langer duren, dan nemen we uiteraard zo snel mogelijk contact met je op.
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland
-
€4,99 voor een brievenbuspakketje
-
€6,95 voor pakketten onder de €50,-
-
Gratis verzending vanaf €50,-
België & Duitsland
-
€11,49 voor bestellingen onder de €70,-
-
Gratis verzending vanaf €70,-
De levering verloopt via PostNL of DHL. In de meeste gevallen wordt je pakket de eerstvolgende werkdag bezorgd, maar wij kunnen het exacte bezorgmoment niet garanderen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen.
💳 Vragen over betaling
Hoe kan ik betalen?
Bij Liefs en Lintjes kun je veilig afrekenen met de volgende betaalmethoden:
-
iDEAL
-
Klarna – Achteraf betalen
-
Bancontact
-
SOFORT Banking
-
Creditcard
-
KBC/CBC
-
Belfius Direct Net
🔁 Ruilen & retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling (deels) te retourneren. Na aanmelding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.
📌 Let op: Gepersonaliseerde producten (zoals met naam of eigen tekst) kunnen niet geretourneerd of geruild worden.
Hoe stuur ik iets retour?
Zorg dat je retour voldoet aan onze voorwaarden (onbeschadigd, ongebruikt, in originele verpakking). De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Verstuur altijd met een Track & Trace-code.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retour (en goedkeuring ervan) storten we het aankoopbedrag terug via je oorspronkelijke betaalmethode.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ja, je kunt het product retour sturen en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.
❌ Bestelling annuleren
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Ja, annuleren is mogelijk. Houd er wel rekening mee dat – zoals opgenomen in onze algemene voorwaarden – we bij annulering 10% van het totaalbedrag in rekening brengen.
🛠️ Klachten of schade?
Mijn product is beschadigd of vertoont gebreken, wat nu?
Wat vervelend! Neem binnen 48 uur contact met ons op via info@liefsenlintjes.nl en voeg indien mogelijk een foto toe van het probleem. We zoeken graag een passende oplossing voor je.