Klachten en garantie
⚖️ Klachten & Garantie
Garantie
Wij geven om onze producten en doen er alles aan om ze in perfecte staat bij jou af te leveren. Toch kan het gebeuren dat er tijdens het transport iets misgaat of dat er een ander probleem optreedt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Op basis van het Europese recht ben je beschermd tegen elk gebrek aan het product dat zich binnen twee jaar na levering voordoet. In sommige gevallen kun je daarnaast aanvullende rechten hebben onder het Nederlandse recht.
Wanneer je een defect ontdekt (of redelijkerwijs had kunnen ontdekken), neem dan binnen een redelijke termijn contact met ons op. Dit is in elk geval binnen twee maanden na ontdekking. In sommige situaties kan een langere termijn ook acceptabel zijn.
Neem contact met ons op via info@liefsenlintjes.nl met een duidelijke omschrijving van het probleem (en indien mogelijk een foto). Als je melding binnen de gestelde termijn valt, zorgen wij uiteraard voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@liefsenlintjes.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.